Service & retournering gebruikte artikelen

Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het gebeuren dat u na aankoop een materiaal- of productiefout ontdekt. Medischeklompen.nl raadt aan de geleverde goederen onmiddellijk na ontvangst goed te inspecteren. Wanneer de schoenen in gebruik zijn en u vindt productietechnische gebreken, deze graag zo spoedig mogelijk via email melden bij klantenservice@medischeklompen.nl. Binnen 1 tot 3 werkdagen zullen wij u een mogelijke service oplossing aanbieden. Gebreken die niet door slijtage veroorzaakt zijn worden vakkundig gerepareerd of indien reparatie niet mogelijk is krijgt u een vervangend paar of in overleg geld terug. Klachten die wij niet kunnen vergoeden zijn: slijtage van zolen en hakken, afgeven en slijtage van voeringen door overmatige transpiratie, kapotte ritsen en andere door een verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken, die de verkoper niet verwijtbaar zijn.

De bovenstaande mogelijke service oplossingen zijn indicaties. De service oplossing geldt onverminderd de rechten en vorderingen die de wet aan de consument toekent.

Garantie

Op al onze producten is de wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Geschillenregeling

Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over een product of onze dienstverlening. Neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op. U kunt bellen naar 0488-484146 of mailen naar klantenservice@medischeklompen.nl . Wij zullen uiterlijk binnen 5 dagen reageren met een" inhoudelijke" reactie op uw klacht. Ons team van de klantenservice en de directie van Medischeklompen.nl heeft service centraal staan. Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn over onze dienstverlening of uw klacht is niet naar uw tevredenheid opgelost dan kunt u daar melding van maken bij de Geschillencommissie Thuiswinkel www.sgc.nl. U kunt in geval van een klacht/geschil ook terecht bij http://ec.europa.eu/consumers/odr/