Meer informatie? Bel ons: Tel. 0488 484 146
Nieuwsbrief    Contact    Geen artikelen in de winkelmand (€ 0,00)


Veelgestelde vragen

  1. Bestellen
  2. Betalen
  3. Levering/verzendkosten
  4. Reparatie en service
  5. Klant account
  6. Nieuwsbrief
 

Bestellen

Annulering van uw bestelling
Als u een besteld artikel wilt annuleren stuur dan een e-mail naar bestellingen@medischeklompen.nl en vermeld hierbij duidelijk dat u uw bestelling wilt annuleren. Zorg ervoor dat uw klant- en ordernummer zijn vermeld. Op deze manier kunnen wij snel uw bestelling terugvinden en annuleren.

 

Betalen

Prijzen
Alle prijzen op de website zijn inclusief btw.

Betalen met IDeal

IDeal is de meest directe manier van betalen, IDeal is alleen mogelijk als u kunt internet bankieren en bij een van de volgende banken bent aangesloten: ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank en Van Lanschot Bankiers.

Betaling door overmaking
Betalingen via een overmaking naar medische klompen is ook mogelijk, vermeld bij uw betaling het ordernummer dat u tijdens het bestellen heeft ontvangen.

Terugbetaling na annulering of retourzending
Als u al de bestelling heeft ontvangen dan kunt u binnen 14 dagen na aankoop uw product retourneren. Download het retourformulier

 

Levering/Verzendkosten

Verzendkosten binnenland: GRATIS VERZENDING bij bestelling  boven  30 euro  
Bij een een bestelling  onder de  30 euro bedragen  de verzendkosten  € 2,00                                                                                           De kosten voor verzending  naar  Duitsland en België bedragen € 3,95.

 

Reparatie en service

Artikelen Retourneren

www.medischeklompen.nl/klantenservice/bezorgen-retourneren/

Bij medischeklompen.nl kunt u binnen 14 dagen vanaf de aankoopdatum uw bestelling herroepen. U dient de goederen onverwijld, maar in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u aan ons heeft laten weten de overeenkomst te herroepen, aan ons terug te sturen. Indien het artikel niet compleet, gebruikt of beschadigd is, bent u aansprakelijk voor de waardevermindering die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. Dit betekent dat u in dat geval niet het volledige aankoopbedrag teruggestort zult krijgen


 U bent zelf verantwoordelijk voor de retourzending, inclusief de daaraan verbonden verzendkosten. Wilt u gebruik maken van de retourregeling, volg dan de volgende stappen:
1. Download het retourformulier.
2. Zorg ervoor dat het artikel goed en veilig verpakt is.
3. Zorg ervoor dat er een kopie van uw aankoopbewijs bijzit en het retourformulier.
4. Stuur uw retourzending (voldoende gefrankeerd) naar:
medischeklompen.nl
Hogedijkseweg 9a
4041 AW Kesteren

 

Klant account

• Een account aanmaken
Een account aanmaken is heel eenvoudig:
1. Klik rechts boven op "Inloggen / Registreren"
2. Bij het block "Nieuwe registratie" klikt u op de knop "Registreren"
3. Vul het formulier in en klik op de knop "Registreren"
U bent nu geregistreerd!

Inloggen
Om in te loggen op medischeklompen.nl heeft u eerst een account nodig (zie onderwerp "Een account aanmaken" ) als u deze al heeft klikt u op "Inloggen / Registreren", deze is te vinden rechtsboven op de navigatiebar. Vul uw e-mail adres (die u heeft gebruikt bij het registreren) en uw wachtwoord in en klik op de knop "Inloggen". U bent nu ingelogd.

Uitloggen
Als u bent ingelogd klikt u op "Inloggen / Registreren" rechtsboven op de webpagina, vervolgens ziet u in het overzicht link in het menu "Uitloggen". Klik nu op "Uitloggen", nu bent u uitgelogd.

Account wijzigen
Als u bent ingelogd kunt u heel makkelijk uw gegevens wijzigen:
1. Klik op "Naar mijn account" rechtsboven de webpagina.
2. Hier ziet u gelijk de overzicht van uw gegevens, verander waar nodig en klik op de knop "Gegevens opslaan".
3. U ziet nu een melding "De wijzigingen zijn succesvol opgeslagen"

Inlogproblemen?
Kunt u niet inloggen? Bekijk de eventuele onderstaande oorzaken en oplossingen:
- Mogelijk is uw wachtwoord niet juist. Zie "Wachtwoord kwijt?"
- Stel uw browser in dat cookies worden geaccepteerd.

Wachtwoord kwijt?
Bent u uw wachtwoord kwijt dan is dit geen probleem, volg de volgende stappen:
1. Klik op "Inloggen / Registreren" (rechtsboven de webpagina)
2. Vervolgens klikt u op "Wachtwoord vergeten?" bij het "Inloggen (bestaande klant)" blok.
3. Er zal nu een venster tevoorschijn komen waarbij u uw e-mail adres invult waarmee u heeft geregistreerd. Klik daarna op "Versturen"
4. Controleer u e-mail, u heeft nu een e-mail ontvangen met een nieuw wachtwoord waarmee u kunt inloggen op de website.

 

Nieuwsbrief

Aanmelden
1. Onderaan de webpagina klikt u op "Aanmelden / afmelden nieuwsbrief"
2. Vul uw e-mail adres en naam in, vervolgens klikt u op "Aanmelden".
3. U bent nu aangemeld op onze nieuwsbrief!

Afmelden
Wenst u geen meer nieuwsbrieven van ons te ontvangen, volg dan de volgende stappen:
1. Onderaan de webpagina klikt u op "Aanmelden / afmelden nieuwsbrief"
2. Vul uw e-mail adres en naam in en klik vervolgens naast de tekst "Afmelden?" op "klik hier".
3. U bent nu afgemeld van onze nieuwsbrief.
U kunt zich altijd weer opnieuw aanmelden wilt u weer op de hoogte worden gesteld van onze producten.